Skit konstig dag..

God eftermiddag,
Idag har det varit en liten konstig dag.
Det började med att pappa stormade in i mitt rum och anklaga mig för att stulit hans 2 cigg pkt, när som lagt det i en låda i köket. Innan dom hittade ciggen så tog mamma min och min lillesysters (Cassandra) nycklar hem..! Helt sanslöst asså jag blev skit sur asså! Sen när allt börja lugna ner sig hoppade jag in i duschen och fick typ nackspärr vet inte varför men har fortfarande ont. Jag åkte till skolan vid 20 över 9 så jag inte skulle missa idrotten men det var ju helt meningslöst för jag kunde ändå inte vara med för min nackspärr.. Efter idrotten så hade vi 1,40 minuters lunch rast -_- skit jobbigt. Jag och Daniella gick och åt precis efter idrotten och gissa vad det var för mat? Potatis som var 3 veckor gamla och köttbullar från sten åldern och istället för brun sås var det typ lera!!  Dom borde verkligen göra något åt maten den är så J*vla äcklig. Skolan skulle behöva nya kockar! Det är en sak som är säker. Till alla som inte vet så går jag i Didaktus i Liljeholmen Linje: Omvårdnad. Efter jag och Daniella hade ätit gick vi upp till klassrummet. Vi satt där kanske 20 minuter innan jag och Emilia gick till Ica för att köpa läsk för skolans läsk är så dyr.. Emilia gick iväg med Ola (Alexandra på svenska) och jag satt vid Tvärbanan och väntade på Fia Andersson (min lilla ängel) När Fia hade kommit gick vi och satte oss på en liten stenmur och prata samtidigt som vi tog en cigg och drack lite Cola. Sedan gick vi till klassrummet. Klockan 12.40 började lektionen (Uppdragstid/Psykologi). Vi skulle egentligen slutat 16.00 men vi fick sluta 14.10. Gud vad jag blev glad då
Aja nu ska jag sätta mig vid tv:n. Jag skriver lite senare ikväll. Ska se om jag ska vara med Amina, PössPöss<33    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0