Nu blev jag skit sur

Fyfan va kaxig man kan vara!!
Jag frågade en gammal kompis om hon kunnde hjälpa mig med min blogg  och då blev hon skit sur hon bah det kostar!!! Jag orkar inte slösa min tid, jag blev skit sur sen så sa hon du känner ju Amir be han. Sen när hon skulle logga ut så sa hon jag måste uppgradera min blogg för alla mina läsare:) Men det är bara 25 st som läst min blogg sen här veckan jag bah det brukar vara ganska många som besöker mina bloggar och gissa vad hon sa då!?? Hon bah :O Som om dina är så roliga och läsa sen logga hon ut!! FYFAN va jag blev sur!!!!:@

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hihi tack så jättemycket :D

2008-10-06 @ 21:26:35
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: brunettbellaaa

Hahah luungt:P<3

2008-10-07 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0