Jaha??

Nu sitter man i fias rum och sitter och chattar med gamla kompisar medans Fia ska duscha!! Vet inte vad jag ska göra:/ Ehmm... Idag när jag och Fia var i gullmarsplan så ståd det en tjej så kalad *Emo* Enligt många och hon stod verkligen och kollade på mig och fia med en mördarblick:O Hon var skit läskig sen satte hon sig brevid på på tunnelbanab mot Skarpnäck och Fia tänkte ta fotto på henne med mobilen och Hon märkte det verkligen och jag lovar hon skrämde mig verkligen under hela resan mot skarpnäck satt hon och tittade och lyssnade på oss:O Hon slutade aldrig titta jag blev så jävla rädd trode hon skulle döda mig eller något:O:P
aja puss och kram ska titta runt lite på internet!!:)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0