jag hatar att städa!

Nu är jag hemma ensam o städar som vanligt det har blivit en SKIT stor vana typ haha.
Mamma och resten av familjen är i stamgatan det finns typ hoppborg och sånt där så jag måste städa..
Igår när jag jag kom till skolan fick jag höra att 2 st i min klass som jag är ovänner med har gått runt och sagt att jag
snackar skit om alla i klassen, och det e så typiskt tjejer asså. Vi är 35 tjejer i klassen.
Men det som irriterar mig mest är ju att alla går bakom ryggen och snackar och inte kommer fram till mig o frågar vafan jag håller på med isånnafall.
Jag erkänner det är klart att jag har snackat om någon men det ända jag typ har sagt är att jag inte gillar dom personerna och jag står för det.
Man kan ju inte gilla alla precis:P
Det har gått typ två månader i skolan. Innan jag börja var jag skit nervös att det skulle bli så mcyket bråk men mamma sa alla har mognat nu men det stämmde ju verkligen inte !!! Fyfan vad jag blir besviken..!
Sen en sak som är ännu värre är ´ju att folk kommer till mig och snackar skit för dom vet att jag inte säger något och sen när dom hör att jag går och snackar skit om några(som inte e sant) Så kommer som och gnäller på mig och säger du kan inte hålla på så här vi har precis börjat skolan och massa skit och jag blev helt "paff" jag fråga henne vafan hon snackar om liksom hon har ju själv gått och snackat massa mer en vad som kommit ut från min mun iaf. Men hon e ju helt störd! Det är fel om jag öppnar min mun om någon men när det gäller henne e det helt okej!! Ursäkta mig vikken  BIATCH :P
Aja ska fortsätta städa skriver lite senare idag
Puss&Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0