Ajjj mitt ben..!!!

Godmorgon Nu är jag lite försenad.
klockan 8.30 men åker till skolan till nästa lektion kl 10.20.
Igår efter jag hade skrivigt i bloggen så gick jag och titta tv ett tag till mamma kom hem, när mamma hade kommit hem så gick jag och la mig i sängen. Jag somnade vid
halv fem, fem någon gång. Jag vaknade sedan vid 7 av att jag fick skit ont i benet.. Det kändes som om någon typ skar sönder mina muskler i ena smalbenet. Det gjorde skit ont. Vid klockan 20:00 åt vi mat, Revbensspjäll med potatis och gräddsås :P Skit gott
J  Jag ska snart ut med hundarna. Sedan efter det måste jag sminka mig och så :P Pappa Fixade bluetooth till datorn igår så istället för att ha en Usb kabel kan man skicka filer och sånt. Skickade precis en bild på mig som jag tänkte lägga in på min blogg som jag tog igår kväll efter maten.
Nu måste jag lägga in bilden och sedan gå ut med mina hundar
<33
Skriver när jag kommer till skolan<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0